Kategori: Artikler

  • Find det bedste lokale til det næste møde

    Annonce

    Møder er en vigtig del af mange firmaer og virksomheder. Derfor er møder også en vigtig del af mange menneskers arbejde og liv. Møder og konferencer er ikke altid det sjoveste og mest interessante, men det behøver heller ikke at være kedeligt. Ved at finde et ordentligt lokale til det næste møde eller den næste konference, gør man det hele lidt bedre og mere interessant.

    Nemt og godt

    Et godt møde eller konference lokale skal have visse ting. Det skal være nemt, praktisk og ikke mindst godt. Først og fremmest skal det være nemt at komme til og fra, for så mange så muligt. Det er altså en god ide, at folk der ikke har bil også kan tage tog eller bus derhen. Ligger det midt ude i ingenting, kan det hurtigt blive besværligt at komme dertil.

    Det skal være praktisk, når man snakker om IT. Alle møder og konferencer i dag bruger It til at vise en masse ting. Det er ofte en vigtig del af det, derfor skal det bare fungere perfekt. Med styr på IT, kan man få et godt og velfungerende møde uden de store problemer.

    Sidst men ikke mindst, er det en fordel at have andre diverse goder. Det kan blandt andet være, at man kan overnatte der, at man kan lave sin egen pakke for mødet eller konferencen eller noget helt andet. Leder du efter et lokale som kan alt det her og lidt mere til? Så kan du nemt finde et, klik her.

    En god udsigt og et flot lokale

    En anden ting der kan betyde noget for et møde eller konference lokale, er udsigten. Der må gerne være flot udenfor. Når der så er pause, vil alle kunne gå ud, få lidt luft og nyde den gode udsigt. Det er selvfølgelig ikke en nødvendighed, men det kan betyde rigtig meget for den enkeltes oplevelse. Et møde eller en konference kan ikke blev helt forfærdelig, hvis man kan se flot natur eller se andet flot.

    Lige så gælder det faktisk også selve lokalet. Mennesker bliver utroligt nok, påvirket meget af, hvordan der ser ud omkring os. Hvis lokalet er gråt, hvid og trist, så er det meget muligt andre vil få denne følelse selv. Der der en god mængde farve og lidt hyggelig stemning, vil det altså automatisk smitte af på alle. Derfor får man dermed også et godt møde.

  • Smerter en fysioterapeut kan hjælpe med

    Annonce

    Nakkesmerter

    Nakkesmerter er en almindelig tilstand, der kan skyldes en række forskellige faktorer, herunder muskelspændinger, dårlig kropsholdning, skader og sygdomme. Nakken er en kompleks struktur, der indeholder knogler, led, muskler og ledbånd, som alle kan være modtagelige for smerter. Der er dog flere enkle tiltag, der kan tages for at mindske risikoen for nakkesmerter. For det første er det vigtigt at opretholde en god kropsholdning.

    Hvis man sidder for lavt, belaster man unødigt musklerne og ledbåndene i nakken, hvilket kan føre til smerter og stivhed. For det andet er det vigtigt at anvende korrekt ergonomi, når man udfører opgaver, der kræver gentagne bevægelser. Dette indebærer bl.a., at man skal bruge en stol med god rygstøtte og holde hyppige pauser for at strække nakke og skuldre. Endelig er det vigtigt at lytte til kroppen og undgå aktiviteter, der forårsager smerter. Hvis der opstår nakkesmerter, er det vigtigt at søge læge, så årsagen kan blive diagnosticeret og behandlet korrekt.

    Tag evt. en snak med fysioterapeut Aarhus.

    Smerter i hoften

    Smerter i hoften kan være forårsaget af en række forskellige faktorer. Det kan være resultatet af en skade, gigt eller endda simpel overbelastning. Uanset årsagen kan hoftesmerter være yderst invaliderende. Hoften er et stort vægtbærende led, og når den har smerter, kan det gøre det svært at gå, sidde eller stå i længere tid. I svære tilfælde kan hoftesmerter endda kræve operation for at afhjælpe dem. Der findes dog mange ikke-kirurgiske behandlingsmuligheder, som kan give lindring. Disse omfatter fysioterapi, is- og varmebehandling samt smertestillende medicin. Hvis du oplever hoftesmerter, skal du tale med din læge for at drøfte den bedste behandling for dig.

    Ankelsmerter

    Ingen kan lide at opleve smerter, især ikke i vores led. Ledsmerter kan gøre det svært at gå, løbe eller endda stå. Faktisk er ledsmerter en af de mest almindelige årsager til, at folk går til lægen. Anklen er et led, der er særligt modtageligt for smerter. Det skyldes, at anklen bærer hele kroppens vægt og er den, der bærer størstedelen af alle stød, når vi går eller løber. Når smerter i anklen rammer, kan det være alt fra en let smerte til skarpe, invaliderende smerter. Der er mange forskellige årsager til ankelsmerter, herunder skader, arthritis og endda gigt. Der er dog også mange måder at behandle ankelsmerter på. Almindelige behandlinger omfatter isning af leddet, indtagelse af håndkøbsmedicin og fysioterapi. I alvorlige tilfælde kan det være nødvendigt med operation. De fleste mennesker med ankelsmerter kan dog finde lindring med nogle enkle hjemmebehandlinger.

  • Har du styr på din gæld?

    Annonce

    De fleste mennesker får på et tidspunkt brug for at låne penge, og får dermed etablere gæld. Det kan både være til de store køb – som hus, bil, sommerhus eller båd, men også mindre lån og kreditter kan mange få behov for.

    Der er ikke som sådan noget galt med at have gæld.

    Det er vigtigste er, at du har en praktisk og realistisk plan for, hvordan du får gælden afdraget på en fornuftig måde.

    Hvor hurtigst bør gæld afdrages?

    En god tommelfingerregel er, at din gæld bør afdrages i samme takt som værdien af det du har brugt pengene til mister sin værdi.

    Hvis du f.eks. køber en bil, vil en lånetid på 10 år være fornuftig. Når den tid er gået, vil de fleste biler kun have en forholdsvis lille værdi tilbage. Den værdi kan du så eventuelt bruge som udbetaling på din næste bil.

    Hvis du optager lån til forbrugsgoder med en kortere levetid, bør den tilsvarende afdrages hurtigere.

    Lidt anderledes forholder det sig med boliger. De stiger jo som regel – over tid, i værdi, men alligevel bør gælden afdrages. Der er også lovgivning at tage hensyn til. De fleste vælger derfor at afdrage deres realkreditlån på maksimalt 30 år, også selvom boligen på det tidspunkt sandsynligvis er meget mere værd end da den blev købt.

    Det er vigtigste, at du ikke stifter en større gæld, end at du kan afdrage som aftalt, og at du stadig har et rimeligt rådighedsbeløb tilbage til den daglige husholdning, faste og uforudsete udgifter.

    Det er en god ide at lægge et budget, så du har helt styr på dine indtægter og udgifter.

    Gæld kan blive dyrt!

    Det kan blive kostbart at låne penge, hvis du ikke har helt styr på dit budget og i værste fald ender med at optage flere lån for at klare afdragene på din gæld.

    Hvis du ikke kan betale dine afdrag, kan du i sidste ende med at ende med at du sendes til inkasso. Det vil øge omkostningerne yderligere.

    Inkasso håndteres ofte af særlige inkassofirmaer. Så du skal ikke blive overrasket over, hvis du får rykkerbreve, og advarsler om inkasso, fra andre end dem du har lånt pengene af.

    Gæld til det offentlige kan også løbe op

    Er du kommet i den uheldige situation, at du ikke kan betale din gæld til det offentlige – f.eks. skat eller grønne afgifter, vil Gældsstyrelsen overtage sagen.

    De kan efter at have rykket for gælden, forsøge at inddrive din gæld enten fra et tilgodehavende hos skat, trække dem i din løn eller dagpenge, eller i værste fald tage udlæg i hus, bil eller andre værdier. De kan i sidste ende sælges på tvangsauktion.

    Kommer du i den situation findes der gratis gældsrådgivningsorganisationer, hvor søge søge hjælp og muligvis få gældssanering.

    Hvis du ejer en virksomhed og ikke kan betale din gæld, kan du blive nødt til enten at gå i betalingsstandsning eller konkurs.

    Ved en betalingsstandsning kan du prøve at få en etableret en aftale med dine kreditorer, så du udsætter betalingen, og dermed indhenter noget tid til at øge din virksomheds produktion.

    Det kan være en god ide at søge rådgivning inden du låner penge. Så er du mere sikker på at kunne klare dine afdrag og undgå at gælden ender med at koste dig meget mere end planlagt.

  • Lad AM Copenhagen designe til billede udadtil

    Annonce

    AM Copenhagen er slet ikke i tvivl om, at design er en af de absolut største faktorer der kan være med til at aktivere din brand strategi og gøre dit brand genkendeligt for omverdenen. De arbejder på dagligt basis og med meget stor succes med flere store virksomheder, der ønsker at få det bedste ud af deres marketing og branding. Måske du allerede har set deres arbejde rundt omkring i landet, uden helt at vide hvem der står bag designet? Leder du derfor efter et grafisk design studie der forstår hvordan markedsføringen skal gøres, så bør du hive fat i AM Copenhagen allerede i dag og høre hvad de kan gøre for dig og din virksomhed.

    Branding foregår på flere medier

    Branding handler ikke kun om at gøre sig synlig på en label eller lave et logo der ser visuelt godt ud. Det handler ligeså meget om at skabe noget der vækker genklang og er kreativt, noget originalt og særligt som aldrig er set før i den bedste kombination. Yderligere kræver det, at din markedsføring indeholder en spredning af det visuelle, på flere platforme, så folk har muligheden for at opleve det mere end et sted.

    Jo flere øjne der ser, jo mere effektiv en branding

    Jo flere der kan se det færdige produkt af en visuel branding grafik, jo bedre virker din markedsføring. Folk tyr til genkendelighed, samtidig med at det gerne må være nyt og spændende. Den helt rette branding handler derfor om, at skabe nyt content hele tiden, samtidig med at der er en rød linje med alt hvad der grafisk er kommet til i virksomheden tidligere. Således vil potentielle kunder lægge mærke til alt det nye og spændende, samtidig med at de slet ikke er i tvivl om hvem der står bag.

    Grafisk design der er tilpasset til dine ønsker

    Når du skal have fat i en grafisk designer der skal hjælpe dig med at skabe content og branding der kan indgå i din markedsføring, så har du helt sikkert nogle ønsker og tanker omkring det endelige resultat. Her kan der være farver der har betydning for dig, særlige udformninger eller tidligere materiale som er relevant i forhold til ny brandings materiale. Derfor vil der aldrig være grafisk design i forbindelse med markedsføring der er ens. Hver en proces er forskellig, således at du får en skræddersyet løsning der passer til dig og din virksomhed.

    Slip kreativiteten løs

    Måske du slev har nogle ideer, men ellers er der helt sikkert nogle grafiske designere der sidder derude, der kan slippe kreativiteten løs. Det kan derfor være en god idé at slippe hæmningerne og dine egne ideer en stund efter en brainstorm og dialog, måske det hele ender med at være genialt og alt andet end ordinært. Grafisk design og branding handler nemlig lige præcis om at skabe det som ingen andre før har skabt og hente inspiration for din virksomhed og dine tanker om markedsføring.

  • Er du arbejdsløs? Sådan kommer du tilbage på arbejdsmarkedet

    Annonce

    Er du arbejdsløs? Det kan være en lang, hård proces at komme tilbage på arbejdsmarkedet. Både i forhold til at finde sig et job og bagefter indfinde sig i de rutiner, som en hverdag med et fast arbejde kræver. Heldigvis er der ting, som du kan gøre, mens du går ledig, som både kan speede denne proces op og gøre den så behagelig for dig som muligt.

    Hvad er dit mål?

    Første og fremmest er det en god ide, hvis du sætter dig ned og finder ud af, hvad du drømmer om. Hvad er dit mål for dig selv i en arbejdssammenhæng? Når du har fået tydeliggjort, hvad dit mål er, ved du også, hvad du skal stile hen i mod. Her kan du sætte dig nogle delmål. På den måde bliver processen mere overskuelig.

    At du selv er blevet afklaret omkring, hvad dine drømme og ambitioner for din karriere er, vil en eventuelt kommende chef også kunne mærke til en jobsamtale. Hvis du kan argumentere for, at jobbet er et godt skridt på vejen hen mod de karrieremål, som du brænder for, vil du helt sikkert have en udstråling, der viser, at du brænder for jobbet, hvilket en arbejdsgiver vil kunne mærke.

    Få nye kompetencer og styrk dit cv

    At du går ledig betyder ikke, at du ikke behøver at lave noget. Du kan med stor fordel bruge tiden på at få nye kompetencer og styrke dit cv.

    I forhold til dit karrieremål er der så nogle kompentencer, som du mangler? Hvordan kan du tilegne dig dem? At bruge tiden fornuftigt på at styrke dit cv vil også vise en arbejdsgiver, at du ikke lægger på den lade sig, men at du ønsker at forberede dig, og at du hele tiden arbejder på at blive bedre til dit fag eller profession.

    En måde du kan tilegne dig disse kompetencer på er gennem et 7 ugers kurser for ledige. Som ledig kan du nemlig få betalt kurser og uddannelse af enten din a-kasse eller dit jobcenter. Der findes forskellige kurser alt efter hvilken arbejds- og uddannelsesmæssige baggrund du har. Kurserne optimerer dit cv og er et stort skridt på vejen tilbage til arbejdsmarkedet.

    At søge job handler om et godt cv, men mange gange handler det også om gode forbindelser og et godt netværk. Træk på alle du kender – både familie, venner og tidligere kollegaer. Så skal det nok snart lykkedes for dig.

  • Forstyrrende kommunikation

    Annonce

    Kommunikation er alt. Det er afgørende i relationer, i salg og marketing, på arbejdspladsen og alle andre arenaer i vores liv. Uden god kommunikation, går vi skævt af hinanden og misforstår, hvilket ofte resulterer i større konflikter. Derfor er der i dag også mere fokus på, hvordan man kommunikerer bedst muligt. Her er der fokus på det verbale og det non-verbale. Men mange af de kurser og vejledning man kan få, drejer sig fortsat om det, man kan kontrollere. Kropssprog og ord har magt i kommunikation og er begge faktorer, som vi kan lære at kontrollere. Vi kan øve os i at forstå, hvilken indflydelse disse faktorer har i kommunikationen, så vi kan benytte dem, så de får en konstruktiv rolle i stedet for en destruktiv. Men i denne udvikling glemmer vi ofte, at der er andre ting, der kan påvirke kommunikationen. Fremtoning er altafgørende for kommunikation. Det kan samtidig være en forhindring eller en barriere, når vi ønsker at formidle noget til andre. Et snusket jakkesæt eller briller, der sidder skævt, kan forstyrre i en grad, så vi næsten glemmer at høre efter, hvad der bliver sagt. Derfor er det vigtigt at eliminere nogle af disse forstyrrende faktorer, eller i hvert fald være opmærksom på dem, så man ved, hvordan man skal forholde sig til dem.

    Hvad skal man abstrahere fra?

    Som tidligere nævnt er fremtoning afgørende for evnen til at kommunikere. Men det er ikke alt, man bør ændre for at fjerne ”forstyrrende” elementer. For nogle vil de ”skævheder”, man har, kunne vendes til ens egen fordel. Tag et eksempel som tænder. Med tænder, der ligner, de er blevet kastet tilfældigt ind i munden, vil din selvsikkerhed påvirke din fremtoning. Har du en selvsikker fremtoning, vil tænderne formentlig ikke være en barriere i kommunikation. Men er du usikker omkring det, vil det helt sikkert påvirke i en grad, som fjerner din troværdighed og selvsikkerhed i kommunikation. I disse tilfælde bør man, for sin egen skyld overveje, om det ikke vil være en ide at få lavet en tandregulering. Hertil vil Invisalign være at foretrække.

    Invisalign som behandling

    I mange af disse kommunikationsarenaer vil det være en endnu større forhindring at have bøjle på. Derfor er der også lavet en ny behandling, som skal give de samme resultater, men være mindre synlig. Det er behandlingen Invisalign. Med Invisalign kan man opnå lige tænder, som er med til at give mere selvsikkerhed. Efter at have været igennem en periode med Invisalign, vil man altså opnå større selvsikkerhed og dermed autoritet i omgangen med andre mennesker. Invisalign gør det desuden ikke vanskeligt, undervejs i processen, da den gennemsigtige skinne er yderst diskret. Invisalign er derfor den bedst tænkelige måde at lave en justering, som er til mindst gene undervejs, og giver gode resultater efterfølgende. Oplever man, at ens tænder er i vejen for optimal kommunikation, bør man derfor overveje Invisalign.

  • Er danske webbureauer gode til at kommunikere?

    Annonce

    Hvis der er noget, webbureauer er gode til, er det at kommunikere. Det er deres primære opgave. De lever af at arbejde med netop medier og kommunikation – på mange forskellige måder – men alle opgaver falder ind under samme paraply, nemlig kommunikation.

    Det kan fx være ved at lave en hjemmeside, der skal kommunikere det rette budskab til dine potentielle kunder eller besøgende. Det kan være ved at opsætte annoncer, der via den helt rette kommunikation skal ramme en bestemt målgruppe, som i sidste ende skal købe et produkt eller en service. Det kan være ved at skrive teksterne på din hjemmeside eller på dine sociale medier.

    Der er mange forskellige steder, hvor et webbureau skal kommunikere qua deres funktion og deres arbejde, og derfor er der ingen tvivl om, at et webbureau skal være gode til at kommunikere.

    Så kan man altid snakke om, hvor gode de er til det. Hvis det er et ringe webbureau, er de jo klart dårligere til deres kommunikation, sammenlignet med et rigtig godt webbureau.

    En af grundene til at hyre et webbureau

    Det er jo også en af grundene til, at du vælger at hyre et webbureau. Selvfølgelig har de som regel også nogle færdigheder ved hånden, som du ikke mestrer (fx programmering) – men langt hen af vejen er det jo for at kommunikere et budskab ud på dine vegne, så det kan gavne din sag, din forretning eller hvad det nu kan være.

    Derfor er det altså et must for et webbureau at være gode til at kommunikere, da de ellers ville have svært ved at levere resultater for deres kunder. Hvis de ikke var gode til at kommunikere et budskab klart og tydeligt i en annonce, ville den annonce jo også få svært ved at tiltrække nye kunder. Og så ville bureauet have meget svært ved at hjælpe sine egne kunder med at få resultater.

    Så du kan være sikker på, at et godt webbureau også er utroligt gode til kommunikation. Og de danske webbureauer er med i den bedste liga, når det kommer til denne branche.

  • Hvorfor bør du benytte affiliate marketing?

    Annonce

    Vil du gerne tjene penge via din hjemmeside på en nem og effektiv måde? Affiliate marketing er en velbrugt og smart måde, at tjene penge, hvis du har en hjemmeside, webshop eller anden form for online service. Det er både nemt og hurtig, at komme i gang med affiliate marketing. Læs med her, og find ud af, hvorfor du bør hoppe med på bølgen!

    En super smart marketingsmetode

    Marketing er altafgørende, når det kommer til at tjene penge online. Affiliate marketing er en af de mest velbrugte og lukrative marketing metoder for webshops og hjemmesider. Det fungerer simpelt ved, at du via din hjemmeside henviser besøgende til andre sider, som tilbyder en form for online service. Du bliver derved betalt en procentsats for at eksponere andre hjemmesider på dit domæne. Det er en smart marketing funktion, som gavner begge parter.

    Tjen penge på affiliate marketing nemt og hurtig uanset om du allerede har en hjemmeside, eller er ved at bygge en op fra bunden. Det er den nemmere vej at gå, hvis du allerede har et domæne, men du har naturligvis stadig mulighed for, at komme i gang selvom du starter fra scratch.

    Fordele ved affiliate marketing

    Der er rigtig mange gode grunde til, at komme i gang med at benytte affiliate marketing. Du kender måske allerede til hjemmesider, som benytter affiliate marketing, hvor du henvises til forskellige online services og webshops. Affiliate marketing er velbrugt værktøj, grundet dets mange positive fordele.

    Eksempelvis er affiliate marketing en af de billigste måder, at markedsføre på. Derfor er rigtig mange domæner interesseret i, at benytte marketingsværktøjet og eksponere dem selv på din hjemmeside. I modsætning til, når man betaler for eksempelvis reklamer, som ofte bliver overset af besøgende på hjemmesiden.

    Derudover er affiliate marketing et kendt redskab, som kan øge besøg på din hjemmeside. Mange besøgende ser gode fordele ved, at kunne blive henvist til relevante webshops og eller online services via din hjemmeside. Det gør det både nemmere og hurtigere, at komme fra A til B, og kunder elsker effektivitet. Tag den velkendte hjemmeside Momondo som et eksempel.

    Momondo benytter affiliate marketing ved, at arbejde sammen med andre flyselskaber, som eksponeres på domænet. Du kan let og enkelt sammenligne rejser, priser og tilbud på en og samme side, og hurtig henvises til flyselskabets service med et enkelt klik.

    Kom i gang med affiliate marketing

    Er du overbevist om affiliate marketings mange gode fordele? Lav grundig research før du går i gang, og kom i gang med at kontakte potentielle samarbejdspartnere.

    Sæt dig selv nogle konkrete mål for din marketing strategi og kom i gang med, at optimere din hjemmeside med denne smarte marketingstrategi.

  • Forskellige kanaler til online marketing

    Annonce

    SEO – Markedsføringsbureauer tilbyder en række forskellige tjenester for at hjælpe virksomheder med at fremme deres produkter eller tjenester. En af disse tjenester er SEO, eller søgemaskineoptimering. SEO er processen med at forbedre et websteds synlighed og placering på søgemaskinernes resultatsider. Dette gøres ved hjælp af en række forskellige teknikker, herunder optimering af webstedets indhold, opbygning af backlinks og forbedring af webstedets struktur. Et marketing bureau kan hjælpe virksomheder med at forbedre deres SEO og få mere trafik til deres websted. Dette kan igen føre til mere salg og konverteringer. Som sådan er SEO en vigtig del af enhver markedsføringsstrategi. Markedsføringsbureauer, der er specialiseret i SEO, kan hjælpe virksomheder med at få mest muligt ud af denne effektive markedsføringsteknik.

    Facebook Annoncering – Hvis du er som de fleste mennesker, tænker du sikkert på Facebook som en måde at holde kontakten med venner og familie på. Facebook er dog også et effektivt markedsføringsværktøj. Virksomheder kan bruge Facebook-reklamer til at nå ud til et stort antal potentielle kunder til en relativt lav pris. Markedsføringsbureauer kan hjælpe virksomheder med at skabe effektive Facebook Annonce-kampagner, der er målrettet den rette målgruppe og skaber resultater. Ved at bruge Facebook annoncering kan virksomheder øge deres synlighed, nå ud til nye kunder og nå deres markedsføringsmål.

    Google Ads – Google Ads er Googles annonceringsplatform, der giver virksomheder mulighed for at nå potentielle kunder via tekst-, billed- og videoannoncer. Google Ads giver virksomheder mulighed for at fastsætte et budget for deres annoncekampagner og kun betale, når folk klikker på deres annoncer. Google Ads tilbyder virksomheder en række forskellige funktioner, herunder muligheden for at målrette potentielle kunder efter placering, tidspunkt på dagen og den enhedstype, de bruger. Google Ads giver også virksomhederne detaljerede rapporter om deres annoncekampagner. Derfor er Google Ads en effektiv måde for virksomheder at nå potentielle kunder og udvikle deres forretning på.

    Google My Business – (GMB) er et gratis værktøj, der giver virksomheder mulighed for at administrere deres onlinetilstedeværelse på tværs af Google, herunder Search og Maps. Ved at verificere og redigere dine virksomhedsoplysninger kan du både hjælpe kunderne med at finde dig og fortælle dem historien om din virksomhed. Derudover kan du bruge GMB til at offentliggøre opdateringer og særlige tilbud, uploade billeder og svare på kundernes anmeldelser. Alt i alt er Google My Business et vigtigt værktøj for enhver virksomhed, der ønsker at være synlig online. Med nogle få enkle trin kan du tage kontrol over din onlinetilstedeværelse og sikre, at kunderne nemt kan finde dig. Så hvorfor vente? Opret eller hæv din Google My Business-opførelse i dag.

  • Opnå større omsætning og mere tid med hjælp fra en virtuel assistant

    Annonce

    Det kan være, at du har hørt betegnelsen ’virtuel assistant’, men er usikker på hvad det dækker over. En virtuel assistent er en freelancer, der typisk arbejder remote. I praksis betyder dette, at personen udfører sit arbejde online, det vil sige over internettet, og derfor ikke har brug for at møde op og optage en kontor plads hos dig.

    Freelanceren eller den virtuelle assistent hjælper dig med den type af arbejde, som du ikke selv har tid til i din virksomhed. Ja, tid til eller manglende lyst til. Typisk udfører den virtuelle assistent den type opgave, som sekretærer traditionelt har udført. Dette kan typisk være booking af møder, besvarelse af telefonopkald og mails, samt planlægning af aktiviteter og rejser.

    Der findes dog også andre typer af virtuelle assistenter, som har et mere teknisk fokus i deres arbejde. Som eksempel på sådan en virtuel assistent kan nævnes den online freelancer, som udfører sit arbejde indenfor hjemmesider og online markedsføring, som derved kan hjælpe dig med at få større synlighed på nettet.

    Sådan kommer du i gang med at arbejde med en virtuel assistent

    Hvis du er kommet til den erkendelse, at du har brug for ekstra hjælp i din virksomhed til alt onlinearbejdet, så kan det være en god ide at høre dit netværk, om ikke de kender en virtuel assistent, som kan hjælpe dig. Hvis ikke dette er muligt, kan du dog også lave en hurtig søgning på Google og således få en ide om, hvilke bureauer eller freelancere og konsulenter på markedet arbejder som virtuelle assistenter.

    Her kan vi ikke komme uden om at nævne hjemmesiden https://virtuelassistent.dk, hvor man har specialiseret sig i det tekniske arbejde i forbindelse med hjemmesider og online markedsføring. Her kan du blandt andet finde hjælp til at vedligeholde og opdatere din hjemmeside foruden at få hjælp til din online markedsføring.

    For mange tekniske virtuelle assistenter har et bredt kendskab til hjemmesidesystemer så som WordPress foruden online markedsføring, som eksempelvis søgemaskineoptimering. Derudover kan du også være så heldig at finde en virtuel assistent, som også kan hjælpe dig med skriftarbejde, korrekturlæsning og endda oversættelse mellem dansk og engelsk.

    Mulighederne er mange. Men hvad er fordelene ved at få en virtuel assistent? Fordelene er lige så mange som mulighederne. Den største fordel er nok, at du får en person, som elsker at lave de opgaver, som du hader.

    I praksis betyder dette, at du kan give slip på de tekniske og administrative opgaver som for eksempel opdatering og vedligeholdelse af dine hjemmesider sammen med din online markedsføring. Det betyder, at du kan fokusere mere tid på dine egne kerneopgaver, som er dem, som du tjener dine penge på i din virksomhed.

CVR-Nummer DK3740 7739